God jul - jag älskar dig...

Fortfarande förkyld, och det suger! Tid tar man sig men i veckan hade det vart tufft att ta sig till gymmet. Jobb 8-18 varje dag och ikväll ligger jag utslagen på soffan. "Stackars" mig...

Imorgon är det dagen d, julafton. Tycker det ska bli lite skönt att det hela är över. Även fast jag ser fram emot nyår för en gång skull så ska det bli skönt när vi rullar in i januari. Sista hårdträningen, disciplin och planering till Asien.

Nu ska familjen samlas för lite mat.
Vill önska er alla en riktigt God jul.


Min engel-min engel-min engel
forevigt-forevigt-forevigt
Jeg elsker-jeg elsker-jeg elsker
kun dig...


God jul älskling, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0