Första december

Tiden går fort, ibland för fort. R kommer att vara i ett annat land om bara några veckor, vilket suger hårt!

Det är redan onsdag och det betyder att det snart är helg - igen. I måndags var det en väldigt lyckad julklappskväll. Tur att jag hunnit lägga undan det jag skulle ha sen innan för att kolla på saker till sig själv var bara att utesluta haha. Dyrt blev det, men fick köpt en hel del julklappar som är ett stort plus.

Igår var det julbord, eller rättare sagt jultalrik på Grand med underbara. Att ha kommit in och allt känns hysat bra nu är verkligen en riktigt bra känsla. Maten var helt okej men har ätit godare. Eller så är jag van vid vårt danska på julafton. Fick ett Yatzy av Hanna som jag och Frida kan roa oss med när vi åker iväg om nästan endast bara tre månader.

Ikväll är det smyckeparty på Lärkvägen 12. Matilda och Amanda står som värdar. Har ni inte bokat ikväll så kom förbi. Riktigt fina smycken gör dom. (Det var inte alls reklam haha...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0