En helg med mest jobb

Även imorgon. Jag vill inte! Jag vill istället ligga kvar och mysa med R väldigt länge, äta en lång frukost och sen kanske åka och jobba en stund. Komma hem till R igen...och så ska det vara. Men inte än på ganska länge...

Igår var det en dag på det stora (som faktiskt har blivit väldigt stort) varuhuset Gekås. Nej, jag var inte där för så länge sen men denna gången tycker jag det fanns mer som föll mig i smaken. Kantarsle som jag är tog jag för stora trosor. Mamma ska dit nästa vecka igen. Om jag inte har öppnat förpackningarna borde hon väl få byta dom? Hittade någon julklapp, träningslinnen, en skjorta (som jag har letat efter ett tag), deo, ev handbagage (ryggsäck) m.m.

In i duschen för snart kommer han


Kolla in pappas nya företags hemsida - ingvarssons.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0