Vill åka iväg nu !!!

Det är sjukt, tre veckor kvar tills jag äntligen får semester ! Det är en väldigt lång tid tycker jag. Vill ha den nuuuu !!! I helgen är det 20 års fest i Falkenberg, sen tror jag minsann att det blir jobb de resterande två helgerna, kanske att jag skulle ta mig i kragen och gå ut ?(!) Emma kommer att börja på HH om någon vecka, vilket betyder ett bra sällskap oftare. (Heter det så ?) Jag saknar Frida som jag tycker ska komma hem nu. Jag saknar värmen, sol och bad, chill och semester. Nu regnar det och innan höll både jag och Harry på att blåsa bort. Ska in till stan med fröken Sara om hon vill se till att vakna snart, eller ge ifrån sig något sms så att jag vet att hon lever.


Kommentarer
Postat av: Resekompisen

Känner precis som du, vill åka nån stans nu, regnar, regnar och regnar lite mer i Amerikat..

I will be back in 78 days!! DÅ är de dags att börja planera vår lill tripp! Kommer va mycket vi måste tänka på ;)

Kramar!

2010-08-25 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0