Söndag kväll

Städat "köket" - check, ätit mat - check, duscha - nästan check. Ja, jag ska snart duscha...Dagen har bestått utav lite skidåkning, solning i det fina vädret, promenad och matlagning. Imorgon skulle det bli sämre så kanske börja rensa ut lite här i annexet ? Skoteråkning på kvällen med jobbet och sen är det dags för ett tre dagars pass. Om en vecka mina vänner så har jag slutat mina arbetsdagar här uppe i norr. Då är det dags för Halmstad igen. Idag åkte Olivia. Endast jag, Klara och Nathalie kvar. Ändå har jag lite ångest att komma hem. Varför ?! Jag borde inte ha det, men det är väl att jag ser fram emot att komma hem till ett annat Halmstad. Hur gammal man än blir är det alltid samma sak, i samma gamla stad.

Nej, nu ska jag ta mig samman, jag vill åka hem. Komma hem till mamma, pappa, Harry, Robin mfl. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0