Påsk i fjällen

Så underbart, eller hur ? Nej, inte för tillfället. Iag har det vart okej väder men knappats i resten utav veckan. Inte för att det har gjort så jätte mycket, har jobbat nästan hela veckan. Ikväll ska jag och Nathalie äta pizza på/ifrån Tornet i Hundfjället. Så om en liten stund ska jag ta mig en promenad dit. Sen blir det bara en massa pratpratprat.

Har läst en sån otroligt bra bok. Du gråter ena minuten och blir as förbannad nästa. Boken heter 19 minuter och är skriven utav Jodi Picoult. Den handlar om en skolmaska (?) i USA. En pojke går in på sin skola och skjuter ner 19 personer på 19 minuter. Sen får man följa huvudpersonerna före och efter dådet. Jodi har även skrivit boken Allt för min syster som jag ännu inte har läst, och sen två böcker till som jag sla införskaffa mig när jag kommer hem. Till och med jag längtar efter att få köpa böcker, då är det nästan lite illa.


 

Nu ska jag kila bort till Doggy.
Ha en fortsatt bra kväll och helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0