Och jag är hemma...!

Helt sjukt gött. Jag och Robin bestämde oss för att åka hem redan i lördags kväll istället för att  vänta en natt till och åka på söndag morgon. Halv två var vi hemma i Halmstad på lördag natten/söndag morgon.

Ingen rast och vila, igår var det fullt ös ifrån morgon till kväll. Idag var det upp tidigt för att redan ha hunnit med att byta däck (lämna in bilarna på bilverkstaden), badat Harry, hängt upp tvätt, ätit frukost, borstat tänderna och nu fixat med betyg osv på studera.nu (ja, jag har sökt in.) Nu ska jag snart klä på mig för att om en timme eller så röra mig in till stan och sen jobba.

Ikväll blir det nog lugna gatan. Eller, lillkillen fyller år. Så det kanske blir ett litet "kalas" för honom haha.


En liten kille som idag fyller 1 år.
Vi firade morgonen med att bada.


Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker om din blogg gumman :)

2010-05-01 @ 10:27:20
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0