Den riktiga vuxenvärlden

Är det dags för den snart ? Vill jag verkligen börja plugga nu till hösten ? Egentligen inte men att söka har väl inget dött av ? Nu är jag tillbaka där jag lämnade det hela sist, ska jag eller ska jag inte ? Många frågor men mindre svar. Om en vecka är jag klar med Sälen och på väg mot nya äventyr. Detta är lite läskigt men också en stor utmaning. Jag har klarat det innan och klarar det nu med, hur det än slutar.

Snart är det Halmstad igen, wohoo ! Skrev ett ganska så deppigt inlägg igår om att det kommer vara detsamma som jag lämnade. Visst, till en viss del men oj så nytt det kommer att vara. Det kommer kännas som en vinst att komma hem och säga att jag faktiskt har gjort något med mitt liv, vart ifrån staden och sett något annat. Det kanske inte är en vinst för alla, men för mig är det stort.

Idag har det vat solsken över fjället. Skulle gå på en promenad som slutade med en vandring på ca två timmar. Men otroligt skönt. Avslutades med en stund i solen. Nu har jag pratat med Vican (som jag för övrigt kommer att träffa om en vecka !) Jag saknar Robin som kommer någon gång under veckan. Jag saknar mamma, pappa och Harry som för övrigt fyller ett år tisdag nästa vecka. Stora killen.

Dags att göra kvällens mat - lax.
Snartsnartsnart

Kommentarer
Postat av: Robin

Du ska fan inte börja plugga.. :/ :P

2010-04-05 @ 20:33:25
URL: http://www.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0