Nya skor...igen

Jag tycker om skor, yes I do ! Idag fick det bli ännu en in handling utav skor när jag, mamma och Lisa var på Gekås. Gud så tidigt jag fick gå upp, men fick handlat mycket av det jag åkte dit för - nästan allt faktiskt...Hade velat hitta någon godis fleece eller stickad kofta men det blev det inte. Jag införskaffade mig ett nytt regnställ, gummistövlar (!), årets första stövlar/känger och nya underkläder. Nu är jag fit for fight inför nästa helg. I Stockholm blir det förhoppningsvis lite mer in handling när jag har en heldag för mig själv samma dag vi åker hem.

Igår var det jobb 11.30-19.00 och sen hamburgare hemma hos Lisa. Vican och Kicki kom också förbi en stund då det vankades glass, maränger och världens godaste chokladsås.

Ikväll ska jag till Falkenberg där tydligen Sam fyller år. Woho, första "festen" på månader ? Innan det är dags att hoppa in i duschen och sen vidare till tågstationen ska jag vila en stund. Ha en fortsatt bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0