Lite nervös

Aaa, är ganska så nervös inför imorgon. Tänk så försover jag mig ?! Får inte faila på intervjuvn eller på hela helgen. Men va mig själv. Kanske få ta och samla mig så allt inte blir kaos.

Blir inget flyg till Stockholm på tisdag utan bil. Det passar mig bättre för då kan jag åka ner till Nykvarn en stund på torsdagen för att hälsa på kusinerna. Var inne och kollade Lottas bilder på facebook, och tjena så stor Tilde har blivit. Inte så konsitgt eftersom jag inte har sett henne sen i juni. Ska bli så kul att få träffa dom igen. Mamma och Lovisa kan ju vara nöjda när de får vara där några dagar på höstlovet. Om jag inte har något jobb de dagarna åker jag kanske med...Nu är det dags för mat, städning utav rum, packning och stan


Tilde och Eddie

Elliot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0