Hemma för att packa om

Yes, helgen i Dalarna är över. Det var fruktansvärt kul och nu håller jag tummarna stenhårt för att det ska gå hela vägen. men gör det inte de så gör det inte...Nu är jag i allafall hemma i Halmstad igen. Jag ska snart ställa mig att stryka, packa om, in till stan och byta en tröja som jag upptäckte det var hål i innan jag har haft på mig den (suck), köpa present till Vilma, duscha och göra mig i ordning för att köra till Falkenberg ikväll. Det gäller nog att sätta fart snart.

Imorgon åker jag och pappa till Stockholm. Vi ska bo hos kusinen Sofie och hennes sambo Erik. Jag ska iväg till Dalarna igen på onsdag och pappa ska på kurs onsdag - torsdag. Torsdag har jag en heldag i Stockholm och sen ska har jag bestämt att åka ner till kusinerna i Nykvarn en stund innan pappa slutar. Men, imorgon har jag och Robin vår två års dag så det ska firas ikväll istället.


070922 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0