Helgen är över

Men jag är minsann ledig imorgon med ! Det ska äntligen bli en runda på stan samt träffa Hanna. Harry har lovat att hjälpa mig rensa i min garderob och skosamlingen. Han kan ju bita sönder om det ändå ska slängas ! Om en vecka blir det Stockholm ett par dagar och då har jag förhoppningsvis minst en heldag inne i stan. Utmobbad turist, men det får gå ändå. Då får jag defenitivit gå i de affärerna jag vill.

Helgen bestod av ett Gekås besök, Felkenberg trip, gos, mys, regn (!) och bull-och kladdkakebakande. Men nu ska jag ta med mig Harry och gå upp och lägga mig. Imorgon är det vardag och även fast jag är ledig så är det tillbaka i rutinerna. Tisdag och söndag väntar jobb kl. 6 på morgon, och på fredag går tåget ifrån Halmstad kl 5 ! Herregud...God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0