Borta med vinden

Jaha, så var vännerna man hade bortblåsta ifrån Halmstad eller så har de gått upp i rök. Nu lät jag väldigt sjävisk och deprimarenade. Alla har flytt staden med tre hjärtan och de gör de rätt i. Känns hemskt att jag är kvar, jag som verkligen vill bort. Får ha is i magen och vänta några månader till innan jag förhoppningnsvis får lämna.

Hemkommen ifrån jobbet. Självscanning, pepptalk med chefen ocj barnpassning. Ikväll väntas det mys med mister pister Harry, pyttipanna och Idol. Imorgon är det ännu mer jobb samt träning.

Kanske blir en sväng till Gekås för att införskaffa mig ett nytt regnställ inför hösten, kanske ett par gummistövlar - det skulle tydligen behövas till nästa helg. Senare i höst om jag är en utav de som fått den stora äran så blir det underställsköp, vantar och så vidare.

Nu blir en promenad och ett Konsum besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0