Biljetterna bokade

Mellan Stockholm och Sälen. Ikväll bokas även flygbiljetterna för mig och pappa. Har världens mest sämsta samvete att jag åker på min och Robins två årsdag...Men den får firas före eller efter kanske ? Idag blev det sovmorgon, jag började inte jobba förrän kl.8 ! I natt sov jag som en stock och kände mig hyfsat utvilad när jag pallrade mig upp vid halv 7 i morse. Får mig att tänka tillbaka på tiderna då man gick i skolan, på riktigt.

I helgen blir det en helhelg i norr, och alltså inte i Halmstad - yes ! Åker fredag morgon och kommer hem söndag kväll. Önska mig lycka till ! Imorgon är ledig så då ska jag packa och en sväng in till stan, invänta någon kille som säljer skor och iväg till träningen i Sporthallen mellan 20.30 - 22.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0