Två månader kvar

till det är dags för dagen d och jag börjat mitt nya jobb i Tandådalen. Kan fortfarande inte fatta att det är helt sant.

Men idag är jag inte så taggad. Harry fällde mig så jag drattade ner för minst halva trappan i förmiddags. Har nada känsel i min högra skinka och svanskotan är inte i de bästa skicket. Har ett fett mega skrapsår på min högra arm, säkert en decimeter ungefär vid armbågen. Med andra ord är det synd om mig idag ! Det blir en mini kort visit till mormor efter att jag försökt att laga någon mat, eller pappa. Ikväll ska jag bara ligga hemma, köpa lite nötter och nya riskakor och sen kura ner mig med hunden framför Bonde söker fru. Tattigt och kärring, men inget att göra åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0