Trött och en förkyldning på g igen !

Vaknade i morse med rinnande näsa och sprängande huvudvärk. Inte nu igen ! Jag som var mega förkyld en vecka innan jag och Robin åkte till Grekland, och nu så tänker ännu en vara på väg.

Dålig uppdatering, men det har inte hänt speciellt mycket. I Halmstad rullar det mesta på ganska så bra. Det är jobb lite hit och dit, stadsbesök m.m. Om 10 veckor har jag börjat min säsong uppe i Tandådalen. Det är helt sjukt, kan fortfarande inte fatta att det är sant !

Idag ska jag till stan med Sara. Jag har precis gjort mig i ordning och ska äta en snabb lunch innan jag beger mig inåt. Håller tummarna för att hagelvädret har dragit över. Ikväll kommer Hanna och klipper en massa hår. Allt är inte på mig. Vill mest ha klippta toppar och luggen naggad. Mamma, Lovisa, Matilda och JC aka. Johan ska också bli klippt - äntligen ;) I förgår blev jag en mörkare/brunare version. Missnöjd till en början men nu har jag vant mig lite. Får se med spänning vad experten säger ikväll haha.

Imorgon är det mode visning på Bond med Lisa, Hanna och Erika. På lördag är det jobb och Robin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0