Promenad med lillkillen

Eftersom jag inte jobbar varje dag som man ibland kan hoppas på så har jag inte speciellt mycket att göra om dagarna. Natten till igår fick jag ett äckligt stort munsår som inte verkar vill ge med sig i första taget, antagligen för att förkylningen inte bröt ut - tack. Så jag ska ta med mig Harry på en långpromenad. Om jag åker ner till hund stranden eller om jag tar en promenad i skogen har jag inte bestämt mig för ännu. Jag får nog också ta och städa upp på mitt rum. Av någon anledning ligger det en massa kläder på mitt golv...

Inget nytt att komma med. Helgen har varit bra. Börjar redan bli lite små nervös inför säsongen och flytten norrut. I veckan skulle information och anställnings papper komma på posten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0