Fäbod 2, annex

Mejlade Camilla igår, hon som har hand om boenderna m.m. och fick reda på en del om mitt nya hem. Eller ja, att det är litet, vi har eget kök, toalett, sovrum men att vi delar vardagsrum med de andra inne i Fäboden. Då får man vara lite social i allafall. Mathilda och jag kommer att bo i Fäboden. Komiskt, Andrea och Mathilda. För er som inte vet de har jag en syster som heter Matilda. Har redan kollat på facebook för att se om jag kunde hitta henne, men det fanns för många med hennes namn. Och vad jag vet, vet jag inte vem hon är. Sicken förföljare jag är...

Klockan är bara halv 1 och jag har hunnit med att vara hos sjukgymnasten (Simon och hans praktikant Jasmine), vart ute och busat med Harry, pratat med mamma, kollat mobilt bredband, eftersändning utav post och nu ska jag äta mat. Ska jobba mellan kl. 4 och kl. 8 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0