En bortglömd stad

Så har jag vart nere hos fröekn Angelin i några dagar och den bortglömmda staden Ronneby. Herregud ! Vi gick genom de öde gatorna i måndags eftermiddag och varje människa vi mötte såg på oss som om vi kom ifrån en annan planet. Men Karlskrona var så mycket bättre. Jag hittade ett par skor som jag gått och leteta efter sjukt länge. Billigare än de andra jag hittat, mycket bra. Annars har det vart mycket snack, mys med hund och bebis samt prat med storasyster Jennie. Nu är jag hemma och ska jobba i eftermiddag. Är inte alls sugen på att spendera min eftermiddag och kväll på Maxi, men goa pengar.

Imorgon ska jag nog ut och äta med Emma, Johanna och ev. Emma och Katta. På lördag är det jobb och födelsedagsfirande hos Robins farmor och farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0