Dålig uppdatering

Det betyder att jag har haft saker att göra, vilket är ett plus. Jag har jobbat en del och även hunnit spendera tid med Robin och vänner. I förgår fick jag papper utav skistar och Sälen. Fick anställningsbevis, informationspapper, vart jag skulle bo de närmaste halvåret m.m. Nu är det inte långt kvar och jag är jätte nervös !

I måndags råkade jag träffa på gamla klasskompisar. Det var mycket trevligt och tanken slog en att man faktiskt saknade dem ibland. Men jag skulle aldrig ge upp det jag ska göra nu för att göra om studentveckan även fast man aldrig kommer att glömma den. "The winner takes it all..."



Kommentarer
Postat av: Gräntz

jag saknar dig med Andrea! :)

2009-10-19 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0