Antagligen hittat mina skor

Nu har jag gått och letat i veckor efter ett par skor som passar ! Det har varit väldigt svårt eftersom jag har en mega dum och hög vrist, så jag får inte på mig skon. Men nu verkar det hela ha ljusnat lite när jag hittade ett par skor utav Björn Borg inne i stan idag. Det suger lite att de är ganska dyra, men dessa är de enda par jag hittat som passar (dragkedja på sidan.) Nu ska jag fundera fram och tillbaka till torsdag så jag lagt undan dem till.

Idag skulle jag åkt till mormor, men åkte till stan istället. Var på jobbet (Stadium) där jag skrev på lite papper och pratade lite framtid. Är glad att jag har världens bästa chefer som låter mig komma tillbaka i maj när jag kommit hem ifrån Sälen. Imorgon får jag nog ta med mig Harry och cykla bort till mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0