Mobilt bredband

Blir man galen på allt vad mobilt bredband är och innebär ?! Vad ska man ha, hur många mbit, vilken operatör osv. Någon som kan hjälpa mig ?! Jag är inne på Telia eller Tele 2, men det har tydligen bara begränsat medan 3 och Telenor har obegränsat. Varför kan alla inte bara vara likadana ?

Idag följde jag med pappa till Sannarpsgymnasiet där han skulle ha möte med (tro de eller ej, men) en UF elev. Hon tror att pappa skulle vara intresserad utav att köpa hennes vara. Visst, super bra och påhittiga tjejer men vet inte om pappa är i sånt stort behov utav en sån för tillfället. Det kändes lite konstigt att vara tillbaka på skolan efter ett halvår, men allt såg ut som det gjorde "på min tid". Dock småfolk och inga 90 or så långt ögat kunde nå. Stackars människor som måste gå om.

Hittade denna roliga bild för en stund sen. En kvinna någonstans i USA (måste det vara) hittade en bebishaj i sin toalett ! Att jag hade hoppat 5 meter och skrikit som en liten tjej som en haj hade naffsat mig i baken. Om hajen hade naffsat Matilda i balen hade hon nog inte kunnat prata på flera dagar. Hon är livrädd för hajar men har aldrig någonsin i hela sitt liv stött på en, förutom de som vart inspärrade i stora akvarium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0