"Herregud"

Det händer inte speciellt mycket hos mig nu för tiden. Tiden den går och snart är det dags för Sälen. Om jag var nervös för en månad sen, vad är man inte nu då ? Fira jul ensam utan mamma, pappa kommer att bli de svåraste någonsin. Men man lär sig på att vara ensam och kunna klara sig själv.

I eftermiddag ska jag träffa Frida. Hon åker till USA nästa vecka och måste få reda på vart hon ska bo, hur hennes familj ska se ut osv. Äntligen verkar hon ha hittat en familj som duger ;)

Hittade förresten denna musikvideon när jag satt och fick tiden att gå. Om ni har sett tv programmet Ullared så kommer ni att känna igen killen som sjunger i musikvideon. Man vet inte om man ska skratta eller gråta.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gråta!

2009-12-13 @ 11:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0