Götborg

Igår så var jag och gjorde det hemskaste på hela denna jord, jag fick spruta för svininflusensan. Äckligt nervös, hade ont i huvudet och mådde illa var bara förnamnet. Med skakiga ben gick jag in, satte mig i ett rum och ett tv...sen stack det till och nålen var i armen. Om jag hade kollat hade jag nog tuppat på köpet. Att inte ens kolla på nålen och hela sputan gjorde det faktiskt liite lättare (om jag måste erkänna). Jag har hållt stenhårda tummar för att jag inte skulle ligga plattfall idag som Lovisa gör, men har än så länge bara ont i ramen och ont i halsen. Har åkt på en vanlig förkyldning "bara". Idag bär det av till Göteborg. En shoppingrunda och sen en kväll på Lisebergs julmarknad. Imorgon är det jobb och på kvällen ska jag se den nya filmen 2012.

 


Igår pratade jag med min kommande sambo, henne jag ska bo med uppe i Sälen. Super trevlig tjej ! Men så kom bomben, hon ska bara jobba högsäsong vilket betyder att hon börjar i mitten utav februari ! Vilket i sin tur betyder att jag kommer att bo själv i ungefär två månader ! Kanske inte det jag hoppats på, men hoppas att hon kommer upp ofta och att jag har snälla kompisar som i december och januari kommer att kunna komma upp till mig och bo hos mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0