Trött

Nu är jag faktiskt trött. Jag ska snart gå ner och slänga mig i soffan och börja kolla på någon ny kärleksdrabbel serie ifrån 1700-1800 talet. Som vanligt blir detta med mamma haha.

Idag har jag hunnit med skola och jobb, effektiv. Etik och livsfrågor med Bo Svensson (kom verkligen ihåg det namnet, det uppreppades) som pratade om att vara begravningsentrepenör (hur det nu stavas) och allt som har med en begravning att göra. För "nu vet vi mer än  våra föräldrar..." Sen var dte snabbt hem och släppa ut Celine, slänga i mig något att äts och iväg till jobbet. Inte så mycket folk utan ganska så chill med en utskällning.

Imorgon är det triathlon som står på schemat, och en idrottsgala för oss idrottselever i 1,2 och 3: an. Jag ska somma första sträckan på 400 m (16 längder), och jag börjar känna nervositeten växa. Får bara inte bli så nervös som jag alltid blev inför mina tävlingar då jag var mitt uppe i min "sim karriär". Men nu tar vi de andra tjejer !!! Önska oss lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0