Torsdagsmys

Idag har det varit en bra dag. Katta och Johanna sov här, eller ute i vår friggebod och de ringde och väckte mig vid halv 11. Men då vaar det kanske dags att gå upp ändå ? Vi åkte och köpte frallor och vid 12 tog de bussen hem. Jag la mig i trädgården och solade någon timme och har haftt lite färg minsann, men den lär försvinna till imorgon. Robin kom vid kl. 2 och hela eftermiddagen låg vi i sängen, mysigt. Han skadade knät igår (på fyllan) när han spelade fotboll så lite synd var det om honom haha. Ikväll har jag vart hemma med mamma och pappa och imorgon väntar en dag med jobb...Men nu ska juag gå och lägga mig och hela sängen luktar Robin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0