Torsdag förmiddag

Ja, man kanske kan säga att de t fortfarande är morgon. Men jag har vart duktig och dratt mig upp ur sängen även fast jag snozade i en halvtimme. Så nu är frukosten uppäten och jag ska snart diska upp, sen antagligen städa upp på mitt rum, klä på mig och till sist innan skolan börja eller helst skriva klart något av mina arbeten. Börjar med Idrottledarskap och coaching, det brukar vara ganska kul.

Som ni sett så ropar jag efter någon/några som skulle vilja göra en header till min blogg ?! Jag är i akut behov utav någon som kan piffa till den och göra den lite smått roligare att se på än vad den gör just nu.

I eftermiddag så ska jag till skolan, sen ska jag iväg och sola. Kvällen kommer antagligen bestå utav plugg, men måste chilla lite tidigare än vad jag gjort de senaste dagarn för att se ifall det går att somna lite bättre då. Medan jag är inne i stan och ska sola måste jag lämna tillbaka mina skor. Ledsamt men sant, annars går denna månaden inte runt över huvudtaget eftersom det behövs en hel del innan balen, och mina första är den 29 maj ! Det är ca 3 veckor kvar och bara vid tanken vad som ska fixas har jag lite panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0