Tisdag morgon

Jag har ätit en god frukost som bestod utav äggmacka och en kopp te och nu sitter jag här och har en snarkande Celine jämte mig. Öppnade altandörren och gjorde i ordning min frukost, sen var hunden borta. Jag gick och letade efter henne en stund och kom ut på altanen där hon låg på en kartong i solen, sötnos. Snart ska jag till skolan och jag vill verkligen inte. eller, idag ser schemat inte så jobigt ut. Men har mer arbeten än jag trott att skriva när jag kommer hem så jag får se om jag hinner med någon solning idag som jag hade planerat.

Det är först mentorstid med klassen då vi enligt Jakob ska gå igenom Älgjakt, Melodifestival, balsam m.m. Ska bli intressant. Nu längtar jag bara till alla dessa arbeten är över och betygen är satta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0