Söndag

Så är helgen över igen, eller nästan. Det är söndag "lunch tid" och jag ska nog hoppa in i duschen snart. Senare i eftermiddag kommer Robin !

I fredags var det mat och dans på Mårtensson vilket var ganska så trevligt. Det blev dock en dyr historia men nu måste är jag tvungen att få tillbaka de pengar folk är skyldig mig, då kanske jag kan börja leva igen. Igår var det jobb ifrån 7.55-15.00 och sen sov jag en stund eftersom natten mellan fredag och lördag inte innehöll så många timmar sömn. Sen var det personalfest med Stadium och vi var först och klättrade på Halmstad klätterklubb och sen var det mat och gott hemma hos Matilda och Mattias. Klättringen var jag först väldigt skeptiskt emot eftersom jag är väldigt höjd rädd. Men när vi skulle börja klättra med sån där lina så gick det mycket bättre. När man kom en bit (utan att ha tittat ner) så fick man en sån adrenalin kick så jag klättrade faktiskt ända upp, ganska så nöjd med mig själv. Hemma hos Matilda och Mattias blev det inte samma drag som förra helgens bravader, men det går knappt att jämföra. Det blev en ganska så tidigt hemfärd och jag somnade fort när jag väl gått och lagt mig. Men en godkänd helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0