Snart soldax !

Nu är skolan äver, ynka två lektioner. Men jag klagar inte. Imorgon är det också endast en eller en och en  halv lektion. Jag är klar med naturen, snart idrottsledarskapen och wohoo, jag fick ett godkänt på min engelska uppsats ! Allt förutom min ekonomi börjar falla på plats.

Snart ska jag gå och sola, bara för att spendera mer pengar...Men först ska jag inom affären där jag ska köpa Robins studentpresent för att förhandla lite. Och så ska jag tyvärr in till Nilssons för att lämna tillbaka mina älskade skor. Hej då så länge, jag kommer tillbaka när det har lugnat ner sig och då ska jag börja använda er direkt ! Även fast jag vet att jag ska ha pengar men som inte kommer in när jag vill gör att man får lite smått panik. Snälla, ge mig den 27 de nu så att jag får min lön. Nu får jag sluta klaga och slänga i mig en macka innan solningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0