Snart helg

Man får försöka att hålla humöret uppe, det är ju faktiskt snart helg.Fast snart måste jag gå upp i duschen och göra mig i ordning så att jag om två timmar kan cykla till skolan. Tråkigt men det är inte ens en månad kvar till studenten och om två veckor är det dags för första balen.

Igår var jag och Anton och kollade på vår bil vi ka ha till balen. Tror inte att någon annan kommer ha en likadan eftersom det bara finns 7 stycken i hela Sverige. Men vem vet, vi kan ha otur. Hoppas bara inte att det blir jätte varmt, för då kommer vi att dö av värmeslag. Och imorgon ska jag försöka få med mamma in till stan och fixa det sista som har med bal att göra. Måste dock hämta halsbandet hos mormor så att jag kan hitta rätt färg på öronhängerna och sen ska jag hitta en väska. Sen tror jag att allt annat är ordnat. Klänningen är nog klar i nästa vecka, annars måste jag ringa henne för börjar få lite smått panik över den.

Fick ännu fler bilder på Harry igår som jag fick av morbor. Här kommer ännu fler bilder på min lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0