Saker och ting börjar falla på plats

Nu känns det otroligt mycket bättre efter att jag lämnat tillbaka skorna och har pengar igen, kollat med ärren där Robins present ska köpas ifrån och solningen var grädde på moset - hel najs ! Nu kanske jag kan somna bättre i natt, håller tummarna. Jag har till och med i all hast pratat med Hanna och jag ska slinga håret den 28: onde, samma dag fast på eftermiddagen ska jag göra mina naglar och om någon vecka ska Rebecca testa balfrisyren igen. Shit, måste komma ihåg att köpa nya hårnålar ! Och nu ikväll ska jag med mamma och Matilda till en som sagt att hon kan sminka mig till balen, men ska dubbel kolla med henne så att allt är grönt eller om jag gör som planerat, sminka mig själv.

Nu ska jag ner och prata med mamma som jag inte har gjort på ett tag. Hon har förresten köpt att nya glasögon som är astuffa. Om ni ser henne, glöm inte att spana in dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0