Ny egendesign

Och vilken design sen. Går inte att jämföra med vad man kan göra med ps. Jag vill också ha det ! Men blev så trött på den andra, så nu hoppas jag att någon vänlig själv skulle vilja göra en header till mig och fixa in den på något sätt. (SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA ?!) Men än så länge får det duga med den här även fast jag inte alls är nöjd.

Kul med ösrgen i morse och jag var tvungen att göra en massa saker innan jag skulle cykla till skolan. Sov dåligt eftersom jag har en massa att tänka på och hur jag ekonomiskt kommer att fixa denna månaden. Blir väl att jag får lämna tillbaka mina älskade Converse jag köpte i veckan. Balens om jag betalade idag gick på 850 kr, vilket är orsaken till denna pengalöshet. Mamma som också har ont utav det kunde inte ge mig min del som vi sagt ifrån början, får helt enkelt vänta med Robins stundetpresent, eller lämna tillbaka skorna och leva fattigt resten av månaden. Hur trög får man vara att inte tänka på bal och stundent när man får lön ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0