Måndag och snart jobb

Måndag betyder nog jobb, för idag ska jag också jobba. Men det ska bli kul att komma till Maxi och träffa folket efter i lördags. 16.30 - 20.00 kan man knappast klaga på tycker jag. Sen är det en vecka i skolan och det betyder mer plugg (har ca två arbeten kvar som ska bli klara denna veckan), solning, tandläkaren, mer jobb och i helgen väntar Mårtensson på fredags och personalfest med Stadium på lördag.

Kom nyss hem ifrån Robin. Åkte dit igår efter att jag vart hos Arne och Jan. spenderade kvällen med mat, film, bilåkning och sen somnade jag eftersom jag var sjukt trött i och med helgen. Är inte van vid sånt där, men får helt enkelt vänja mig.

Ha en fortsatt bra eftermiddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0