Måndag och en heldag jobb.

Ingen skola idag utan jobb på Stadium mellan kl. 9.50 - 18.10. Nu är jag ganska så trött i fötterna, och ska snart lägga mig framför tvn. Imorgon är det dock skola som gäller, och sen en runda in till stan (igen) och köpa två par byxor jag inte hann idag. Lovisa blev glad när vi äntligen fått in nya Converse i storlek 37 som hon har gått och väntat på i veckor. Mina låga (som jag antagligen äntligen bestyämt mig för att göra) hade inte kommit in och var osäkert på om de skulle komma in och om de kom in - nä, så jag traskade bort till Nilssons som var en av de affärer som hade kvar dem i min storlek, 37. Så höga high mano vet jag inte om det blir, i så fall senare. Jag kom fram till att det är sjukt snyggt med bruna ben, vita skor och ett par korta eller uppvikta byxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0