Långhelg

Ganska så skönt med långhelg. Det var jobb onsdag och torsdag, men i fredags var jag faktiskt ledig ! Slappade och låg kvar i sängen extra länge. Senare åkte jag och Lisa ut till glassbaren där vi åt glass, vi åkte och handlade och inväntade de som skulle komma och grilla hos mig senare på kvällen. Linn, Ninnie, Matilda, Vican, Sara och Kicki kom och vi hade en mycket trevlig kväll. I lördags var det dags för jobb igen och det var sjukt mycket folk, och vi landade på ett rejält kliv ifrån vad samma dag förra året gav för vinst, härligt ! Åkte och fixade med min balklänning hos Britt, hem och byat omf ör att åka till Robin. Jag och Fredrik lagade mat, men fick till slut hjälp utav både Emma och Robin. Åkte till Sam, och vidare en lång runda med Bruce. I söndags kom Jens och Carina hem ifrån Åre, så det blev mat, prat och sen var det dags för jobb igen. Mer hade inte helg att bjuda på. Synd att det inte blev så mycket solande för min del. Måste börja med solariet nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0