Kommande vecka

Precis kollat internet banken föör att kolla så allt med lönen är bra och så. Fick en lite större chock när lönen inte bar så bra utan välidigt  bra ! Nu kan jag verkligen  gå och köpa mina älskade skor som kommer att bli mina igen imorgon. Fast pengarna ska räcka till mycket denna månaden, så det blir att hålla i pengarna. På torsdag ska jag både slinga håret och göra vid naglarna. Jag och fina naglar vet jag inte riktigt hur det kommer att funka, men om man ska vara fin får man lida pin. Nu lät jag som en kärring som aldrig gör någonting med sig själv. Men om det är någon gång man ska unna sig manikyr så måste det vara nu och typ när man gifter sig. Imorgon ska jag också köpa Robins present så att den blir hämtad, annars så blir en sväng till skolan och så ska jag hinna med att bättra på brännan inför fredag så det är bal. Kommer vara sjukt nervös även fast det inte riktigt är "min" bal utan Robins. De som kan tycker jag ska åka upp och kolla på oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0