Helgen

Åh shit sicken toppen helg ! Har nog vart den bästa på länge. I fredags var det utgång med Vican, Kicki, Jenny och Josefin. Det blev först en förpärla hemma hos mig med en massa dans, vidare till Idas och sen till Moon. Där träffade vi Kicki och Vicans vänner ifrån förra helgen (som kommer ifrån Falkenberg) Det blev väldigt mycket ass shakade och jag tog en taxi hem vid kl 2 då det spö regnade. Tråkigt, men då kom jag hem välbehållen. Tycker dock inte det är så kul att åka taxi själv eftersom det blir en sån tyst och pinsam stämmning med chaffören, men thats life.

I lördags var jag väldigt trött efter ett få timmar av sömn, och därför var jag den som blev hackad på. Men sånt får man ta ;) Sjynda sig hem för att hoppa in i duschen och snabbt byta om till partykläder för att sedan åka till Maxi där det var fördricka, och sedan åkte vi till Båstad där det var fullt ös medvetslös fram till klockan 1. För att prata klarspråk var jag full innan det var förrätt. och sen chillade jag lite. Andreas Johnsson, Hanna Hedlund och Martin Stenmark underhöll och det var mycket dans på stolar och bord. Tyvärr kunde kvällen slutat lite bättre. Hoppas Yvonne att du mår bättre och kommer tillbaka snart ! Träffade mycket trevligt folk och var inte hemma förrän vid kvart över 2. Lyckad kväll ! Några bilder hittade jag som jag snott utav Karin.

Julle håller i alsången hela vägen ner till Båstad


Trazan i Trazan och Banen var där och var kvällen värd




Maggan, Lisa och Helene


fullt ös, medvetslös


Hanna Hedlund


såhär ser det ut när Maxi har personalfest



Igår var det besök hos vår lilla älskling (kommer kort inom en snar framtid). En massa puss, mys och kel och mat hos Jan och Arne. Jag som var riktigt hungrig åt säkert för två. Den 13 juni kommer vår lilla bebis hem till oss. Tills vidare får vi nöja oss med mormor Celine som har anlänt när hussarna ska till Island.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0