Helgen

En ganska så bra långhelg må jag säga. I onsdags var det middag och en massa prat med Emma, Johanna, Katta och Linnéa. Torsdagen bjöd på solning och mys med Robin, fredagen jobb och en kväll med Vican och Kicki. Lördagen innebar också jobb och sen bar det av till Falkenberg med Vican och Kicki. Dock inte till Robin direkt utan till Martin där Linus och några til befann sig. en trevlig kväll med Kicki som fotbolls proffs och jag som vann "Med andra ord" med mitt lag där lagandan sprudlade - not ! Idag har jag vart hos och med Robin. Kollat på Emmas balklänning, hennes frisyr, Robin utstyrsel, kollat film m.m. Det blev dock en snabbrepris för jag tror inte det är super intressant att höra på exakt vad jag har gjort och inte gjort. Men i det stora hela har helgen varit bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0