Fredag morgon

Godmorgon mina kära läsare. Idag är det inte vilken dag som helst utan fredag, äntligen ! Jag gjorde klart mitt idrottspsykologi arbete igår så jag kunde ta mig friheten att mysa med Robin när han kom senare på kvällen. Jag som verkligen saknat dig. Idag är det endast en lektion i skolan och sen blir det en runda på stan. Känner mig sugen på en shopping runda fast även om ekonomin är stabil så får jag hålla lite i pengarna. Ikväll blir det utgång och mat med Vican, Lisa, Kicki, Anton och Jakob på Mårtensson innan partyt drar igång. Himmla osis att jag ska upp och jobba imorgon 7.55 ! Men personalfest på Stadium väntar imorgon så får ta igen då.

Blev så glad när jag fått ett inlägg av min ena kusin i Sthlm som precis fått en till liten bebis, Tilde att de kommer ner till min studenten ! Det har varit osäkert i och med att Tilde ännu inte är så gammal och det är långt att åka osv. Men detta förgyllde en del av min dag för nu kommer nästan alla kusinerna till studenten förutom Sofie och Erik. Men Sofie kommer hem veckan efter så henne får jag träffa ändå. Tänk att lillkusinen kan bli så glad över att få träffa er.

Finaste Eddie och Tilde

Kommentarer
Postat av: Storkusin

Å tänk så glada vi är för att kan komma hem och fira dig som blivit så stor och inte är en trollunge längre! :) Kraam!

2009-05-16 @ 19:07:41
URL: http://everydaytess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0