Första maj

Gött, jag är helt ledig idag ! Det har nog inte hänt på det senaste halvåret. Hemma i Halmstad och jag har inget planerat. Eller jo, jag ska träffa Lisa om en stund och åka ut till Italienska glassbaren,och sen ska vi och kolla på kläder, smycken m.m. hos en kvinna som säljer sånt roligt. Ikväll blir det grillning.

Igår var det kulturdag på schemat i skolan. Sådär halv segt enligt mig, men helt okej istället för en vanlig torsdag i skolan. Sen åkte jag in till stan och hämtade ut mina skor ifrån brandos.se som hade kommit. Dock får jag inga nya Converse ifrån dom för att de var slut på lagret och så var det något med deras leverantör som inte funkade. Så jag får pengarna tillbaka och får helt enkelt köpa dem någon annanstans. Frågan är vart. Någon som har bra förslag ?
Jag hann också skicka iväg Kawasaki skorna till hon som köpt dem på tradera, och sen åkte jag och jobbade till halv 8. Hem, byta om, fixa hår och smink sen ut till Linnéa där det var grillning och förpärla. Dock blev det ingen utgång för mig, så jag åkte hem och somnade väldigt skönt isället.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo de skulle jag väl kunna göra :P du får berätta hur du vill ha den å vilka bilder å så, så ska jag se när jag hinner klämma in det i mitt schema ;)



yes det ska jag göra, ska bara leta upp det :P

2009-05-04 @ 19:42:30
URL: http://tillemmasblogg.se
Postat av: Emma

Jo de skulle jag väl kunna göra :P du får berätta hur du vill ha den å vilka bilder å så, så ska jag se när jag hinner klämma in det i mitt schema ;)



yes det ska jag göra, ska bara leta upp det :P

2009-05-04 @ 19:43:41
URL: http://tillemmasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0