Ett år med körkort

När jag och Vican idag hade vart och solat på TK så kom jag på att det idag är ett helt år sen jag tog körtkort. Det är ganska coolt när man tänker på hur denna dagen för ett år sen såg ut. Jag var ruskigt nervös, men hela uppkörningen gick verkligen jätte bra ! men som sagt är det ganska så länge sen, så idag firade vi emd solning (innan jag ens kom ihåg dagen) och efter det åkte vi ut till Glassbaren och åt en varsin glass. Gotti :)

Nu har Hanna varit här och klippt mamma och ätit mat med oss. Snart väntar Eurovision song contest och jag håller minsann tummarna för Sverige så att de går vidare till finalen på lördag. Inte för att jag har några planer på att titta eftersom jag ska på peronalfest, men kan vara kul för de som ska se den.

Borde egentligen har pluggat mycket mer än vad jag gjort idag, men så är det ibland. Imorgon väntar engelska oförberett, tandläkaren, en runda på stan med min baldejt Anton som ska hitta en kostym, plugg, titta på bil till balen (också med Anton + min pappa) och sist men inte minst en runda med Lisa och Celine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0