Endast 35 dagar kvar

...till jag tar studenten ! Det är helt sjukt att tiden har och går så himla snabbt. Om 11 dagar så sätts betygen och jag om jag har beräknat rätt har jag ca 2 arbeten kvar. Om man har otur så får man ett sista nu i sista minuten bara för att stärka sitt betyg. Idag var det studentmöte. Fick inte super mycket info som jag inte redan visste, men stämningen var på topp. Vi springer ut ca 12.00 ifrån Sannarpsgymnasiet om det är någon som vill befinna sig där då. Annars är det ca 14.00 i Norre Katts park inne i stan. Men igår var jag trött (eftersom jag inte sovit ordentligt på några nätter) och då brast det när jag och mamma satt och kollade på tv. Tanken vid att aldrig komma tillbaka till skolan på detta sättet som vi gör nu är lite skrämmande och när Lovisa kläcker ur sig att Harry kommer att ta min plats när jag flyttar så kom tårarna. Kände mig som en 5 åring där jag satt och tjöt över en sån sak. Men innerst inne så är jag så lättad att få slippa skolan för ett tag.

Ikväll är det utgång med Vican, Kicki och några andra. Så nu har jag smått panik över vad jag ska ha på mig, och imorgon ! Får ta en runda i min garderob helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: HEst

Haha, harry är ändå mycket fulare än vad du är! ;)

2009-05-08 @ 15:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0