Dagen innan torsdag

Nu är det en dag kvar till jag blir kvinnlig igen. nej, skämt och sido. Imorgon ska jag slinga håret vilket är ett måste med stora bokstäver. Jag ska också fixa mina naglar, alltså jag ska ha lösnaglar !!! Förstår inte det riktigt själv och jag är ganska nervös inför hur det kommer att gå. På fredag är det inventering och sen bal, det måste hålla !

Nu sitter jag och Carro i skolan (igen) för att skriva klart vår årsredovisning. Vill bara bli klar så att jag kommer här ifrån. Sen blir det solning och ikväll ska jag först hämta min balklänning och sen ska jag till Östra stranden för att vara social och grilla med Lovisas handbollslag. Veckorna innan balen och studenten kommer att vara de bästa någonsin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0