Äntligen klar

Nu har jag minsann vart duktig. I morse var jag på idrotten, vi spelade baseball/softball. Vet inte riktigt skillnaden men tyckte att det var med baseball än softball. Jag blev ganska så arg och slängde ur mig ett par mindre fina ord, men sånt får man leva med om man ska spela något med mig. Sen så begav jag mig hem och la mig i trädgården en stund för att sola. Celine visste ibland inte vart hon skulle ta vägen för antingen var jag tråkig eller så var hon varm. När pappa kom hem så la hon sig vid hans fötter under bordet där de var skugga. Har fått lite färg under den 1½ timmen jag låg där och ska nog inte till solraiet idag. Ska snart till sömmerskan som är klar med min klänning. Allt som ska göras är att lägga upp den så att den blir lagom lång. Nu är det inte långt kvar till första balen, 11 dagar kvar till balen i Falkenberg och 20 dagar till balen här i Halmstad. efter solningen har jag också skrivit klart de två atörre arbeten som ska vara klara denna veckan. Nu har jag bara en pytten liten grej kvar sen ser det ut som om det är färdig pluggat för mig.

Nu kommer det bara att saknas en kusin på min student. Fick ett sms av kusin Sofie idag där det stod "Hej gumman" Jag kände att jag inte vill missa din student, så idag har jag bokat flyg hem. Kram Sofie". Gjorde ett litet glädjehopp för kommer hon också ! Sen får jag passa på att gratta Lisa som idag blev moster till en liten Texas. Grattis Jenny och Ola. Får komma ner och kolla på underverket när jag väl har tagit studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0