Väla och Helsingborg nästa

Så har man turen att få haka på en rundas ner till sydliggare breddgrader, Helsingborg. En dag med favorit tjejer Vican och Kicki alias Juckarn. Har redan gått och kärat ner mig i ett par gladiator sandaler med nitar på men vet inte om de är värda 600 kr ? Får se vad dagen har att bjuda på imorgon.

Idag har jag vart i skolan (antagligen en av de sista gångerna  i mitt liv). Vaknade halv 7 och kunde inte somna om för att jag var nervös över att jag inte hämtat mitt pennskrin som jag glömt i mitt skåp. Halv 11 när jag vaknat för tredje gången och ätit frukost cyklade jag iväg och hoppades att skolan skulle vara öppen och personal som kunde hjälpa mig fanns. Turen var på min sida. Det är något fotbolls läger och jag träffad även på både Ulf  och Pernilla. Pernilla satt jag och pratade med en stund och sen cyklade jag hem med mitt pennskrin. Gräntz, jag har ditt med ! En runda i stan, städning och rensning av rum och in handling till midsommar blev också en del utav kvällen.

Nu ska jag sova för att orka med morgondagen. Lotta, Eddie och Tilde åker till Jan i  Varberg och mamma, pappa, Lovisa och Harry åker ner till Pukavik och lämnar mig ensam hemma. Kommer bli grymt tyst imorgon kväll ! Men nu ska jag sova i min säng som har ny tvättade sängkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0