Torsdag

Jaha, så sitter man hemma igen efter någon timme i skolan och en stund solning. Om en och en halv timme ska jag ut till Nina i Gullbrandstorp och göra vi mina naglar igen, är inte så jätte räd om dom...

Igår var det mamma och pappas 20 åriga bröllopsdag och det firade vi på resturang Punch ute i Tylösand. Det blev pizza och minigolfrunda som jag förövrigt kom trea i, 2 poäng ifrån mamma. För er som vill veta kom Lovisas sist och pappa vann. Ikväll ska jag nog med familjen Olsson och kolla när Emma går på sin bal i Båstad. Ja, inte följa henne hela kvällen utan mest kolla henne på röda mattan. Mister ska inte med för han ska klä sin vagn till studenten imorgon och jag får vänta en vecka till. Och imorgon är det Falkenberg och Robins student hela dagen. Kvällen ser ut att bjuda på utgång i Halmstad, men bara kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0