Midsommarhelg

Den är över...! I torsdags åkte mamma och pappa till stugan med Lovisa och Harry. En aning läskigt, men det fick gå med telefonsamtal med Hård och smsat med Robin. Jobb fredag från 9.50-14.10 med en massa badjävlar. Hem och duscha och den kom Robin och hans fyra kompisarna hit, kollade fotboll och sen kom Vican och hjälpte mig med maten. God dricka, mat, dans och lekar och kvällen var slut hyfsat tidigt ändå. Mådde inte så bra så den natten sov jag inte alls många timmar. Tog igen det i natt istället. Festen blev mer till en parfest då jag så smidigt bjudit lika många tjejer som killar. Igår var det en bakis dag ! Städade, vilade en stund och umgicks med de som var kvar. Kvällen bestod av mat på Harrys med Johanna, Katta, Linnéa och Emma och en pratstund med Kicki och Vican.

Idag ser det ut som om det blir en lugn dag. Robin är i Göteborg och ska kolla på AC/DC. Hade gärna vart bara med honom hela dagen. Senare idag kommer mamma, pappa, Lovisa och min lilla älskling Harry. Så ikväll kommer jag att ägna min tid med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0