Måndag igen

Vad tiden går fort, man märket knappt av att det är helg mitt upp i allt. I fredags var det en bra dag, fast en mycket stressig sådan. Bal i Falkenberg stod högst på listan tätt följt utav inventering på Stadium. Eftersom inventeringen handlade om skro och sockar så orkar jag inte skriva om den. Balen var bra ! Robin var hur snygg som helst, trevligt folk och bra väder. Inför söndag ska jag tänka på att gå på toaletten innan vi kör mot Tylösand. Det var slut ganska tidigt så med lite små skoskav och en jobbigt lång klänning så begav vi oss hem.

Resten utav helgen har jag spenderat med samma person, ungefär. Vi sov väldigt mycket på lördagen och åt mat hemma i Halmstad med mamma, pappa, Majken och Björn. Söndags solade vi (tvingade mer eller mindre Robin), sen hann jag se 5 par på Sture och Asperos bal sen skulle jag jobba. Men på söndag är det vår tur, kom och kolla !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0