Ikea nu tack !

Hade inte tackat nej för att få åk till Ikea nu idag istället för imorgon. Mitt rum ser ut som en svinstia och jag vill bara ändra om och få bort en massa saker som är i vägen ! Få upp bilder och annat som gör att rummet  ser lite trevligare och mysigare ut. Idag ska jag istället rensa och städa för att få plats med nya saker, samt ta mått där saker ska få plats. Sen ska jag till stan, antingen med kusin eller Vican.

I natt ska jag köra Matilda och kompisar till Göteborg och Landvetter för de åker till Grekland imorgon bitti. Är sjukt avundsjuk och hade inte tackat nej till en vecka i värmen. Här är det bara kallt och det känns inte alls som juni.

Kommentarer
Postat av: Han som äger

Har du glömt att jag finns? ska du bara göra alla saker själv .. :S ;/

2009-06-15 @ 15:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0